Alpis - Andra sidan bron ft. Miraki

 
Det känns som att det var ganska längesen jag hörde något från Alpis sist. Men jag blir alltid lika glad när han släpper ny musik. 
 
Jag älskar beatet på den här, men det är väl ganska vanligt när det är Matte Caliste som sitter bakom spakarna. Låten har ett jävligt bra budskap också. Men Alpis brukar ju ha bra budskap i sina texter, så det är inte heller något nytt.
Videon har en bra story för det första, sen vill jag bara tillägga att den är riktigt snyggt filmad. Men än en gång: Matte Caliste. Kan det bli annat än bra?
 
Summan blir alltså: Riktigt bra låt, den åkte snabbare än snabbt in på min lista. För ja mina vänner, den finns såklart på Spotify också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback