Pluggsöndag

Godmorgon eller vad man nu säger.
 
Jag har sovit som en prinsessa inatt vill jag lova. Pratade i telefon fram till fyra imorse, sen fick jag sova ända till ett på dagen utan att bli störd. Så nu är jag ordentligt utvllad och redo för en dag. Jag ska plugga och plugga hela dagen i princip. Med lite paus för middag hos la fam osv. Tydligen har något hänt inatt, så jag måste nog ha terapi med mina kära vänner också. Det är inte lätt att vara hönsmamma. Haha!
 
Tänkte försöka uppdatera här också under dagen, men inte säker på att jag hinner. Så vi hörs antingen senare eller imorgon!
 
Justja, jag var och fixade naglarna i fredags. Det var en jätteduktig tjej som fixade dem åt mig Hon heter @Francyynailss på Instagram! Checka hennes insta och ring & boka en tid A$ap!
 
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback