Nya projekt

God morgon! Eller vad man nu säger så här sent.
 
Jag har inte fått många timmars sömn inatt. Har varit uppe till halv 4 och pratat i telefon med mina favoritmänniskor. Sen så vaknade jag vid halv 11 av någon konstig anledning. Har drömt massa konstiga saker osv. Sen dess har jag legat i sängen hela förmiddagen och lyssnat musik och försökt somna om en stund, men det gick inte. Så jag klev upp tillslut. Huvudvärken är ju ett faktum!
 
Har hört något rykte om att Ivory droppar video idag, så jag sitter och väntar med spänning! Sen ska jag väl ta mig till min morfar och äta middag också, men det är någon timme kvar.
 
På tal om bloggen så fick jag en genialisk ide i fredags när jag vaknade. Jag håller på att spånar ihop en plan för hur detta projekt ska fungera. Förhoppningsvis har jag funderat klart till på fredag, så mer info kommer då! Måste strukturera upp det och så vidare ni vet.
 
Vi hörs på en liten stund, måste vakna till liv ordentligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback