Ny vecka

Hej allihop!
 
Jag vet att jag inte riktigt är helt on Point än heller. Jag vet inte riktigt varför. Har sömnproblem osv. Men det börjar bli bättre. Jag försöker vända dygnet rätt, så jag tvingar upp mig själv tidigt. Men det tar ändå några timmar att ta sig upp ur sängen.
 
Hade som vanligt genomgång i skolan imorse, och sen så har jag bara legat i sängen och tittat på bästa Teen Wolf och tagit det lugnt. Ska in till centrum på ett tag också, måste handla lite nödvändigheter. Sen blir det nog plugg och förhoppningsvis tvättstuga. Tänkte försöka hinna färdigt med alla skoluppgifter innan fredag den här veckan. Ska få in det som rutin. Att bli klar med alla skoluppgifter och vardagssysslor innan helgen så man får vara helt 100% ledig på lördagar och söndagar.
 
Jag orkade aldrig logga in på bloggen igår. Det blev helt enkelt för mycket stress. Först så sov jag ju till typ halv ett. Och efter det så skulle jag göra klart skoluppgifter innan jag åkte vidare till morfar för middag. Och sen när jag kom hem så var jag helt enkelt för lat för att blogga. Så jag la mig i sängen och kollade serier istället. Vilket jag tänkte göra nu också. Tänkte kika ett till avsnitt av TW innan jag åker in till centrum. Får hoppas att jag hittar någon som vill hålla mig sällskap i telefon. Det är så otroligt trist att handla ensam.
 
Vi hörs om ett tag!
 
Bilden är från när jag var hemma i NorrbottN och härjade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback