Lördagsmoden

Tja allihopa!
 
Vissa har sovit bort halva dagen. Eller jag kom hem från Bella vid 9 imorse och låg och pratade med min fina kalasklubb ett tag. Sen somnade jag i några timmar till och vaknade vid 2 nångång. Har inte hunnit göra destomer idag förutom att prata med R i telefonen i snart en timme. Och nu tänkte jag fixa mig lite innan jag åker vidare mot morfar för lite middag.
 
Kvällen kommer spenderas hos E med fint sällskap. Så jag kommer nog inte vara så aktiv här idag så ni vet!
Och igår var jag på bio med Bella. Vi såg världens bästa Straight Outta Compton. Jag får fan inte nog av den filmen. Så jävla bra! Och Ice Cubes son, och han som spelar Eazy-E är ju sånt jävla ögongodis.
 
Måste avrunda nu så jag hinner byta kläder!
 
´xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback