Behöver eran hjälp!

Shuu allihopa!

Jag har inte riktigt haft tid med bloggen då jag suttit på lektion med skolan. Och sen fick jag stressa vidare mot duschen för jag ska möta en vän inne i stan om en halvtimme. Sitter på tåget för tillfället faktiskt. 

Vi har precis börjat på en ny kurs i skolan. Och detta innebär att vi ska boka in 2 studiebesök på 2 olika ställen. Problemet är att jag inte har så bra koll på vad som finns. Så nu behöver jag er hjälp! Släng in massor med kommentarer på olika skivbolag/bokningsbolag/skivförlag/studios! Jag behöver all hjälp jag kan få mina vänner. 

Är otroligt tacksam för alla förslag ni kan komma med. Nu måste jag stressa vidare! 

Xoxo 
Erica 




Kommentarer
Postat av: Charlotte

Checka med Redline om dom inte är för upptagna nu.

2015-09-21 @ 15:33:46
URL: http://nouw.com/locolife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback