Måndagskrigare

Shuu alla!
 
Det glädjer mig att ni fortfarande klickar er in här även om jag är sjukt off. Ni värmer mitt hjärta på riktigt!
Jag har spenderat hela dagen med diverse vardagssysslor så har lagt sociala medier åt sidan ett tag. Det behövs ibland. 
 
Kvällen har jag spenderat med att renskriva intervjun från mitt studiebesök hos Team Galagowear. Ett väldigt intressant och givande besök faktiskt. De var lätta att snacka med och jag fick många bra svar på mina frågor. Tanken är att intervjun ska upp både här och skickas in till skolan. Men först och främst så ska Martin få läsa igenom den och se så att jag fått allting rätt. Mailade precis den till honom så om några dagar ska ni se att den trillar in här.
 
Nu ska jag avsluta min kväll med lite smörgåsar och Family Guy.
 
Vi hörs imorgon!
 
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback