Fredag & Lyckliga gatan

Jag vet att jag varit tyst ett tag men jag har helt enkelt prioriterat annat de senaste dagarna. Varför vet jag inte men det har bara varit så. Musik har ni fortfarande fått update om i den mån jag orkat, men mitt personliga liv har legat på hyllan. Dessutom har det varit rätt mycket i skolan så jag har inte haft tid. Har haft studiebesök att boka och uppgifter att göra klart. Jag är verkligen ingen plugghäst så det är ett evigt krig för mig att få mig själv att plugga. Haha! Men min utbildning är verkligen jätterolig och givande. Vad pluggar jag?
 
Jo jag pluggar Music Business på DMG Education. Detta innebär att jag kommer kunna bli manager, bokningsagent, eller kanske jobba på skivbolag när jag är klar i Juni nästa år. Kul va? Jag har varit lite hemlig med detta då jag inte velat att folk ska snacka för mycket. Men nu är det out there!
 
Igår var jag på inspelningen av Lyckliga Gatan. Bästa Finess skulle spela in sitt avsnitt, även det sista avsnittet för säsongen (som jag fattade det). Så det kändes inte annat än rätt att gå. Dock fanns det irritationsmoment på plats, men jag la det åt sidan och bara njöt av stämningen. Jag säger bara "OJOJ", Finess låt var dunder! Det gör mig dock lite ledsen att den kommer släppas först i Januari när programmet sänds. Haha! Stämningen under inspelningen var iallafall helt underbar. Det var så himla hög mysfaktor. Ska absolut gå på fler inspelningar om det skulle bli en till säsong. 
 
Nu ska jag fixa lite lunch och sen tvinga mig själv till att plugga.
 
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback