Vardagsupdate

Godmorgon!
 
Det är en sån där söndag idag, en sån söndag då jag bara känner mig ledsen och vill köra godis i ansiktet tills jag kräks. Så det kommer förmodligen bli exakt en sån söndag. Jag måste bara till familjen och äta middag först, och göra min skoluppgift som ska vara inne idag. Haha!
 
Igår var jag på en "prova på hiphop"-dag för tjejer. Det var helt otroligt mysig vibe hela dagen och jag fick till och med några rader skrivna själv. Jag har dock inte fått ihop det riktigt än, kanske delar med mig senare. Om den inte är för privat. Vi får se. Jag hjälpte iallafall till på eventet igår, var lite allt-i-allo. Det var roligt att liksom bara finnas där och peppa unga tjejer att göra sin egen grej!
 
Resten av veckan har jag mest jobbat och försökt få ordning här i min nya bostad. Samt funderat otroligt mycket över livet. Jag vet inte längre om jag vill åka hem över jul, det kommer göra så äckligt ont att lämna dem sen. Men samtidigt så vill jag ju såklart kramas med min familj och med mina fina kalasisar. Mitt tvivel ligger dock i om de verkligen vill att jag kommer hem. Haha nojjig tjej.
 
Måste avsluta nu, ska åka strax.
 
Har ni sett min nya tatuering? ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback