Tvättning, städning & Nyanser av blå

Shuu alla!
 
Jag släppte verkligen en känslobomb igår. Men det blev bara för mycket inom mig efter konserten, så jag tog mod till mig och skrev ner mina känslor precis som de kändes då. Det var jävligt modigt av mig att publicera den till alla er. Tack till er som läste. Borde jag göra så fler gånger? 
 
Idag är det fullt upp och alldeles för lite tid. Jag måste tvätta kläder, städa upp och dessutom hinna in till stan en sväng. Jobbigt? Jo faktiskt. Men jag ska ju resa bort imorgon så jag måste verkligen ta tag i det nu. I sista minuten som vanligt. Dessutom är inte huvudet helt återställt än, så jag är yr mest hela tiden. Plus att jag har besök att underhålla också. 100 bollar i luften som vanligt. 
 
Därför kommer jag nog vara rätt off idag. Det enda jag har tid med är att lyssna på bästa Keyas platta. Jag kan verkligen inte lyssna på något annat just nu. Nyanser av blå är så jävla genialisk. Jag måste nog skriva av mig angående den också tror jag. Den ger mig sinnesro. Och bara därför delar jag min favorit med er. Lyssna på den, tills jag är tillbaka igen!
 
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback