Sjukaste hemlängtan

 
Godkväll på er mina fina!
 
Jag vet att jag varit off i helgen men jag har verkligen haft jättemycket att ta igen i skolan. Har suttit begravd i plugg hela helgen, förutom några pauser för att prata med mina fina vänner uppe i Norrbotten. 
 
Jag har sådan galen hemlängtan just nu så ni förstår inte. Jag sitter i princip och räknar timmarna tills jag får åka upp till norr och hälsa på min mamma och mina fina vänner. Jag saknar våra galna påhitt som präglade hela slutet på min sommar. Vill bara upp och krama på dem. Dessutom så kommer tre av de viktigaste och hämtar mig från flygplatsen på måndag. Jag är så exalterad.
 
Skulle egentligen sluta röka nu efter min sjukhusvistelse. Mest för att cigg smakade dött djur efter olyckan av någon anledning. Det mesta smakar fortfarande konstigt. Får knappt i mig mat ens när jag försöker. Jag förstår inte riktigt varför, men så är det. Dock föll jag för frestelsen idag när jag gick in på Ica.. Så jag köpte ett nytt paket cigg även om jag inte borde. Ingen självdisciplin här inte. Haha!
 
Okej, nog med ordbajsande för idag. Ska kika någon film eller något tills jag blir trött nog för att sova.
För er som vill, lägg till mig på snapchat: annerica
 
Dör förövrigt för denna låten. Gråter samtidigt som jag sjunger med...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback