Lyckorus

Godmorgon mina sunshines!

Alltså igår kväll var helt jävla magisk. Jag började kvällen med väldigt dåligt humör, ville bara gå och gömma mig typ. Men så bestämde jag mig för att gå på Dilly Ds releasegrej i sista minuten. Och det var så jävla nice vibe där så det smittade av sig. Dessutom fick jag världens finaste pepptalk innan jag gick hem. Det var en sån massiv kärleksbomb att jag var i tårar när jag gick ut därifrån. Jag var helt i extas hela natten typ, haha! Det är så jävla fett när sånt här överraskar en. Så nu har jag 100 kg ny pepp för livet. 

Nu ska jag in mot stan och möta upp mitt finbesök för helgen och skicka iväg dem på kryssning. Och ikväll ska jag hänga med en person jag inte hängt med på länge. Vill ni veta vem så får ni följa mig på diverse sociala medier så lär ni märka! 

Vi hörs senare!
xoxo
Erica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback