Hemma igen

Hej på er!

Jag har varit borta ett tag. Det beror på att jag varit inlagd på sjukhus efter en olycka. Jag har slagit i huvudet så pass hårt så jag åkt på 2 mindre blödningar. Vaknade upp på torsdag i en sjukhussäng, ensam och livrädd. Fick sedan ligga kvar där fram till måndag kväll fullproppad med morfin. Inte den roligaste upplevelsen men jag klarade mig! Nu gäller det bara att ta det väldigt lugnt ett tag framöver tills huvudet läkt som det ska. Tänkte ta en terapi månad uppe i Norrbotten med mina fina vänner och min familj. Så hela december blir jag borta från Stockholm. 

Idag ska jag kämpa mig upp ur sängen och ta mig hem till Tumba. Har inte varit hemma på en vecka nu. Måste ju styra upp diverse skolarbeten och blogginlägg som jag missat. Fullt upp med andra ord! 

Vi hörs om en stund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback