Warszawa

Shu, tja, hola, hello, zdravo!

Haha blandar alla språk jag kan för tillfället. Är förövrigt i Polen för tillfället för er som missat det. Är här på klassresa som en avslutning på detta skolåret. Vi har mest bara myst på här. Druckit billig polsk öl och varit på upptäcktsfärder runt staden. Levt life lite helt enkelt. Och Gud vad jag älskar språket, eller jag är typ kär i alla slaviska språk. Speciellt serbiska/bosniska/kroatiska, så nästa resa blir nog till något av dem länderna. 

Känns inte som att jag har något vettigt att berätta så jag hör av mig senare. Tills dess kan ni få en bild på en av de vackraste kyrkorna jag sett. Tyvärr gick vi aldrig in, men det kanske jag hinner en annan dag.

xoxo
Erica 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback