Segar mera

Goodday y'all! 
 
Jag sitter fortfarande i sängen pga lathet. Har drömt så sjukt konstiga drömmar inatt samt är allmänt leds. För skiten som snurrar runt i min skalle verkar aldrig bli bättre. Vad jag än gör så blir det aldrig bättre. Sjukt va? Ja det tycker jag med då jag faktiskt vill släppa taget om skiten och gå vidare. Men tydligen funkar det inte så. Fast jag håller mig positiv ändå, och gör allt det där som jag brukar göra annars också.
 
På tal om det så var jag på releasefest igår. SödraSidan hade videorelease, och jag hade ingen lust att gå ut egentligen. Men jag tvingade mig själv att iallafall gå dit och se videon. Slutade med att jag stannade för att se liveuppträdanden också. Hann hälsa på några bekanta ansikten också, innan jag sprang hem i regnet. Var typ genomblöt när jag väl satte mig på tåget, men ändå så jävla glad. Jag har ju liksom inte varit på releasefest sen nångång i början på Februari så jag har glömt bort hur kul det faktiskt är. Hur kul det är att stå och trängas i en hypad publik och bara känna basen i bröstet. Så jävla fett!
 
Videon släpps på Youtube idag, så jag kommer självklart dela den med er. För den var rikstung!
Nu ska jag fixa något att äta och kanske ta en cigg.
 
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback