Saturday mood

Godmorgon people!
 
Jag kan inte riktigt släppa tanken på palmer, paraplydrinkar och blåa hav. Varje gång jag går in på Weheart it och ska skapa någon sorts moodboard så slutar det med att jag söker på "travel the world, white beaches, palmtrees, travel asia" osv. Haha. Men det är väl den moden jag är i just nu. Att resa, och plugga samtidigt. Vi får se vart jag hamnar. Någonstans där det är billigt iallafall.
 
Jag har inga som helst planer idag. Känns väl sådär. Känns som att jag varit hemma nog många helger. Vill ut och göra något. Inte dricka alkohol men något annat. Så vi får väl se om jag får tag på någon. Men först ska jag ut på en cigg. Och såklart har jag ju förberett dagens moodboard. Lägger till en liten text som beskriver hela tankebanan ganska väl.
 
"Jag älskar min stad och mitt liv,
så ingen missförstår.
Vill bara komma bort härifrån."
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback