Mycket i skallen

Godmorgon!
 
Sorry för sen update men har inte kommit in på bloggen av någon konstig anledning. Sidan vägrade ladda. Så jag har suttit här och varit enormt irriterad över det, men nu är det löst!
Idag är en riktig fixardag. Ska sätta mig och pussla ihop 3 olika mejl som ska skickas iväg till att börja med. Sen ska jag dammsuga hela lägenheten och plocka iordning alla mina hyllor. För jag har precis fått in en ny bokhylla hit av min fina roomie, så tänkte fylla den med diverse skrot som ligger i ikeapåsar fortfarande. Det är ju bara ca ett halvår sen jag flyttade in här, haha!
 
Sen tänkte jag nog hinna handla också, och förbereda mig mentalt på att jag ska lämna Sverige igen om en vecka. Gissa hur glad jag blev när jag insåg att jag faktiskt kommer få lämna landet igen? Vart jag ska berättar jag mer om när det närmar sig, då jag inte vet hur myckte jag kommer kunna blogga under tiden och så. Och sist men inte minst så funderar jag på att dra förbi SödraSidans releasefest ikväll, är så nyfiken på att se deras nya video. Hade dock varit kul att hitta någon att gå dit med. Än så länge har ingen svarat, men vi får väl se. Annars går jag förbi ensam, bara för att se den! 
 
Bäst jag sätter igång nu innan jag blir för lat!
Vi hörs senare
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback