Latenight update

Shululu homies!
 
Jag ska åka mot centralen om ca 8 timmar. Har jag packat klart? Nej. Har jag skickat in mitt personliga brev till skolan? Ja faktiskt, otroligt nog. Men packningen går trögt. Varför då? Jag vet inte ens själv om jag ska vara ärlig. Har fått ner de kläder jag ska använda men inte mer än så. Har inte ens råd att åka någonstans egentligen. Har verkligen minimum MINIMUM budget att klara mig på men.. det kanske blir kul ändå. Bara jag inte deppar ihop helt och hållet under resans gång. Risken finns ju! Heheh.
 
Vart ska jag? På klassresa till okänd ort. Ska iallafall sätta mina fötter i ett annat land igen. Och för någon vecka sedan var jag astaggad. Not so much anymore. Tror jag har för mycket annat att tänka på. Hoppas världens bästa klass kan bättra på den saken iallafall, för jag själv verkar inte kunna det. Tyvärr.
 
Och tyvärr så vet jag inte när jag kommer kunna blogga nästa gång. Vet inte när jag kommer att ha internet överhuvudtaget. Pissigt eller hur? Men om nu någon skulle vilja nå mig av någon anledning så finns jag på Whatsapp, eller i Facebookchatten. Jag svarar när jag kan helt enkelt. Annars hörs vi väl på Fredag. Om inte flyget kraschar, haha!
 
Puss & Kram på er tills dess, och hoppas ni har det bra/bättre än mig.
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Alltså din blogg är den bästa svenska hiphop bloggen, läser varenda da! Kul att du också börjat publisera mer av ditt liv ;)

Svar: Men tack så himla mycket, shit vad glad jag blir! :)
Erica Ödalen

2015-05-24 @ 13:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback