In gods perfect timing.

Godmorgon!
 
Jag har sovit fram tills nu faktiskt. Fast det är ju inte så konstigt med tanke på hur länge jag jobbade igår. Från 23 - 05. Så jag var inte hemma förrän just innan 6 på morgonen. Jobbade på ett nytt ställe igår faktiskt. Garderoben på Wonk. Det var väl inte så himla mycket drag igår, men timmarna gick ändå. Alltid bra att ha något att distrahera skallen med iallafall. Så man inte tänker så jävla mycket.
 
Idag var väl planen att fixa en intervju men eftersom jag sovit bort hela dagen så vet jag inte riktigt hur det blir. För ska nämligen hem till morfar också på middag snart. Får höra med Joel vad han tycker helt enkelt.
 
Men först ska jag vakna till liv och peta i mig morgonciggen!
 
xoxo
Erica
 
 
Den här låten är rakt av en beskrivning av mitt tidigare liv. Backa bakåt i tiden två år så hittade ni mig här. "Gendish gör mig glad, för stunden är jag lykkeli". Vill jag tillbaka dit? Aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback