Helt förstörd

Godmorgon älsklingar!

Jag tvingade precis mig själv att vakna. Det var kämpigt faktiskt. Tror det beror på att jag är både fysiskt och psykiskt utmattad efter klassresan. Det kan ju lätt bli lite krävande att hänga i extremt sociala situationer dygnet runt i fyra dagar. Inget ont menat, jag hade jättekul! Men samtidigt så har jag ju andra issues som har tagit rätt mycket energi.

Inne i mitt huvud så har jag redan börjat planera nästa resa. Jag känner typ att jag MÅSTE resa för att kunna släppa taget om vissa saker. Det är tragiskt men tydligen sant.

Nåväl, jag måste börja göra mig iordning nu. Är mycket som står på schemat idag! Till att börja med så måste jag på Forex och växla tillbaka lite cash så jag kan handla mat. 
Vi hörs sen!
xoxo
Erica 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback