Destruktivitet vs. Kreativitet

Godmorgon eller vad man nu säger klockan 3 på eftermiddagen. 
 
Jag har vaknat för inte så längesen, nattjobb ni vet? Vissa tar ju sig inte hem förrän 4 på morgonen när man jobbat. Höll dessutom på att frysa ihjäl på vägen hem. Men så går det när man tror att det är sommar och inte tar på sig nog med kläder innan man drar ut. 
Sen så drömde jag rätt jobbiga saker igen hela natten så det har väl förstört mycket av sömnen. Och ikväll är det jobb som gäller igen. Så det är bara att bita ihop och köra. Cash is king ya know. 
 
Känner att jag varit rätt så produktiv den här veckan. Speciellt när det gäller mitt än så länge hemliga projekt. Däremot börjar paniken kicka in lite när jag inser att jag har fyra dagar på mig att skriva ihop ett personligt brev och skicka in det till skolan. Dessutom så börjar jag tvivla på om jag verkligen ska gå den utbildningen. Varför vet jag inte. Fast det känns som att jag kommer ångra mig om jag inte söker!
 
Det här är det eviga kriget mellan destruktivitet och kreativitet som pågår i min hjärna. För mycket har hänt på för kort tid och då är det lätt att falla tillbaka i gamla mönster. MEN jag krigar för att få kreativiteten tillbaka, tvivla icket. Och jag skulle aldrig aldrig aldrig ge upp min kära blogg. Den dagen jag gör det så vet ni att det gått åt helvete på riktigt. Hahaha!
 
Nu ska jag göra mig klar och åka iväg till morfar för middag igen. De har lämnat en öppen inbjudan hela helgen så jag hänger nog där tills jag ska på jobbet. Bygger upp lite positiv energi innan jag måste sticka, haha. 
 
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback