Dehär e parranoia!

Goodmornin beautiful people!
 
Jag vaknade på städhumör idag. Så det är väl vad jag har tänkt göra innan jag packar mig vidare till min kära morfar. Ska städa ur mitt rum på riktigt och sedan tänkte jag dammsuga igenom resten av lägenheten när jag ändå är igång. Det är en sådan söndag helt enkelt. En sån där söndag då jag vill hålla mig sysselsatt och vara på språng hela tiden. Så jag ska hinna handla också. Tänkte belöna mig själv med värsta söndagsmyset ikväll när jag är klar med allt. Så det så!
 
Men innan dess så tänkte jag även hitta något roligt att blogga om. Och tro mig jag har en bra grej! 
Fick några nya bilder idag också, från Thailand. Min nyfunna vän Melinda hade tydligen några bilder på oss som inte fanns på Facebook, så hon skickade över dem till mig. Damn I miss that place. Haha!
 
Vi hörs lite senare
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback