Better off without you

Godmorgon!
 
Idag har jag en av mina sämre dagar. Kanske är det för att jag ska på möte idag igen. Jag vet inte. Men jag har spenderat hela morgonen med att googla, läsa och försöka förstå. Och jag förstår faktiskt allt som hänt nu. Men ibland vill inte min hjärna samarbeta, det kallas "overthinking". Jag dras tillbaka till samma frågor hela tiden även om jag har svaret på dem alla. Det är som att jag undermedvetet inte vill förstå. Det blir kaos.
 
Anyways. Jag plockade ihop ännu ett moodboard igår. Mest för att ha något att stärka mig själv med, för jag kände på mig redan igår att det skulle bli såhär. Så vi får hoppas att det faktiskt hjälper. 
 
Jag måste göra mig klar nu, så jag inte blir sen till mitt möte. Så jag får höra av mig lite senare.
 
Ha en överfin måndag alla ni där ute!
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback