Vad ska du bli?

Godmorgon eller vad man nu ska säga.
 
Jag har såklart inte vaknat först nu. Jag har varit vaken sedan 6 men inte orkat göra destomer. Har bara fått tatueringen smord och sen har jag suttit här och kollat runt på olika utbildningar. Folk säger till mig att jag ska vänta tills jag vet vad jag vill bli. Men jag har inte tid att vänta. Någon utbildning någonstans borde ju passa mig. Så jag ska sitta resten av dagen och leta efter plugg som kan ge mig nåt i framtiden. Kollar mest på distanskurser faktiskt. Då slipper jag hålla mig låst till en stad, ett ställe. 
 
Nåväl, ska nog kicka igång Leslies EP medan jag letar, för att få lite sinnesro. Är värsta PMS häxan idag, så plötsligt inser jag varför livet har känts så himla jobbigt hela veckan. Tjejproblem ni vet.
 
 
Och jag vet att ni är trötta på mina bilder från Thailand. Men det är inte jag, så ni kan suga min lilltå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback