Under mitt skal är jag naken

Godmorgon! 

Som vanligt är jag på bussen mot skolan. Råkade försova mig idag igen. Mardrömmar har plågat mig hela natten så det är inte så konstigt. Men det gör inget. Jag har bra närvaro i skolan så två sena ankomster är ingen fara. 

Hade handledning igår och fick lite nya idéer. Jag har liksom velat kräkas på mitt projekt sen jag kom hem. Men igår fick jag en rejäl realitycheck av både handledare och någon annan. Så nu ska jag börja hitta tillbaka till inspirationen igen. Vi börjar med "Ikväll är vi kungar" på Cirkus imorgon. Är jävligt taggad faktiskt. Ni vet väl att Ison & Fille är mina absoluta favoriter inom svensk hiphop? Nu vet ni iallafall! 

Jag har glömt att berätta en sak för er, eller jag har glömt att berätta en grej för mig själv! Haha men det tar vi sen. Nu måste jag avrunda.

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback