Trött tjej

Hello my darlings!

Jag skulle få lite grejer gjorda idag medan D var på jobbet. Men kände att jag behövde vila lite först, för vi ska upp jättetidigt imorgon. Så jag la mig och ställde väckning på en halvtimme. Hur gick det då? Åt helvete som vanligt. Jag sov i nästan 3 timmar... Tur att han inte kommer hem förrän om några timmar. Då hinner jag ringa mamma och städa upp lite här, kanske duscha också. Det är så jävla varmt här så det är sjukt.

Annars så har vi varit ute hela dagen idag. Först så var vi på en liten shoppingrunda i Pattaya Beach, och jag hittade Victorias secret! Priserna var samma som i Sverige, men jag kände mig tvungen att köpa något ändå så det fick bli en parfym som jag längtat helt sjukt mycket efter. VS angel. Dör för den. Sen har vi mest glidit runt överallt. D hyrde en HD så han var som ett barn på julafton och jag var mest rädd. Haha!

Imorgon kommer jag inte ha tid att uppdatera er, kanske inte på hela helgen men det hoppas jag att ni förstår. Jag behöver stänga av projekt hjärnan ett tag, och fokusera på det som finns här och nu. Kram på er så länge! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback