Tar vara på tiden

I'm so sorry u guys!
Jag känner inte riktigt att jag har tid med att blogga just nu. Jag vill ta vara på den lilla tiden jag har kvar här med min tornado. Och då faller vardagen ofta bort. Men sånt händer ibland. Jag hade tänkt lägga ner en massa tid på bloggen igår, men jag blev lite dålig. Fick vätskebrist, inte så farligt kanske. Men jag låg däckad i sängen hela kvällen med gråten i halsen tills han kom hem från jobbet. Jag har sån tur som hittat någon som kan ta hand om mig. Haha! Idag mår jag bra iallafall så ni behöver inte oroa er.
 
De senaste dagarna har inte varit så jätte aktiva. Fast för mig spelar det inte så stor roll vad vi gör, det viktigaste är att vi umgås. Helgen var lite mer händelserik dock. Vi var ute på äventyr och bara utforskade Pattaya lite, sen skulle vi ut också men det blev aldrig. Så vi hängde hemma i lägenheten hela fredagskvällen. Lika bra kanske. Alkohol är inte bra för själen, hehe. 
Jag tatuerade mig i lördags! Vi gick in på en tatueringsstudio som killarna brukar hänga i. Planen var att jag bara skulle boka tid för en lite större grej som ska sättas på mitt ben nu på lördag, men det slutade med att jag spontant satte mig i stolen och gaddade in något som jag velat ha länge. Ni som följer mig på Instagram har redan sett den. Men inte alla. Den kostade mig bara drygt 300 svenska kronor så jag är inte ens nästan ledsen. Kastar upp beskrivning och bild här nere när jag skrivit klart. Vi gick även runt på nattmarknaden ett tag. Hittade verkligen 1000 saker jag vill ha, som jag förmodligen också kommer köpa nu till helgen. Till exempel ett par rosa Air Max, alltså jag, Nike & Adidas är farligt. Tro mig.
 
Jag kan berätta mer detaljerat en annan dag vad vi gör här borta, men nu måste jag ta tag i ett skolarbete som ska skickas in om ca 5 minuter. Haha alltid ute i sista minuten. Typiskt mig.
 
"Tre ord för alla förändringar i livet det senaste året. Tre ord för kärleken. Tre ord för livet.
Länge. Leve. Vi."
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback