Slutkörd gäri

Jag är helt slutkörd mina vänner. Det känns som att någon kastat mig från ett höghus. Alldeles mosig och svag i kroppen. Dessutom så är jag rätt bakfull och huvudvärken är på besök. Men ignorera allt det där, för jag får inte blu trött och seg nu. Jag MÅSTE hålla mig på banan och fixa massor med saker som jag skjutit upp tills idag. Dumma dumma dumma mig. Jag måste tvätta, packa, städa, köpa lite nödvändigheter samt vaccinera mig helst igår.
Alltså förstår ni hur stressen borde äta upp mig levande? Jag får panik på insidan men min kropp reagerar motsatt. Min kropp vill bara ligga kvar i sängen och jäsa med chips och kanske en cola. Men jag har inte tid! Jag åker mot flygplatsen om mindre än 48 timmar och allt är KAOZ. Nä jag måste lyckas knuffa mig själv ur sängen innan det är too late.
 
Vi hörs på ett tag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback