Med min tornado

Godkväll mina vänner! 

Jag vet inte exakt vad klockan är i Sverige men jag är fett jetlaggad så jag vaknade precis. Klockan e ett på natten här borta och jag är ensam i lägenheten för min tornado är på jobbet. Kommer kalla honom för det i fortsättningen eftersom jag inte vet vad han tycker om att ha sitt namn på min blogg. Vi klickade riktigt jävla bra faktiskt. Trodde det skulle bli konstig stämning när jag klev ur taxin utanför lägenheten men istället kändes det onormalt naturligt att kasta sig i hans famn och bara andas in hans parfym. Så nu vet ni de.

Idag har vi varit ute hela dagen. Blev ingen sömn igår så istället dygnade vi och stack till Kohl Arn (?) imorse och låg i solen hela dagen. Så Erica har bränt sönder ansiktet första dagen woopwoop! #typicalturistsvenne!

Oh well ska städa lite nu innan min tornado kommer hem. Så jag hör av mig imorgon. :) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback