Fvck Aina

Rubriken asså haha. Det är en låt bara oroa er inte. Men godkväll mina fina bloggläsare. Fast hemma i swerje är det ju inte kväll än, hehe. Jag är iallafall ensam i lägenheten igen då min tornado är på jobbet. Så jag ligger i soffan och lyssnar musik och dricker Cola typ. Vågar inte gå ut ensam för då kommer jag inte hitta hem igen. Är jävligt sugen på godis också, typ snickers. Får be honom köpa på vägen hem. Vilken tjockis man är ibland. Haha! 

Annars har vi inte gjort mycket idag. Han har fått solsting eller nåt för han har sovit hela dagen. Och jag? Jag har rökt 300 cigg och typ softat galet. Hans polare var förbi ett tag men annars har det stått stilla här. Fast de kan också va nice ibland. Hoppas bara han håller sig vaken när han kommer hem för jag kommer inte kunna somna haha!

Vi hörs imorgon hörrni!
Puss så länge :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback