Evighet

Godmorgon!

Imorse bestämde jag mig för att nu är det slut latat. Dags att ta tag i de delar av livet som inte känns bra. Så jag lyckades fixa in mig på jobb två helger, och från och med idag ska den här "tjockisen" börja motionera igen. Jag tror "någon" slog mig i skallen där borta i thai. Fick mig att inse hur värdefullt livet är och att man inte bara ska kasta bort det på att klaga och tycka synd om sig själv. Så nu ska det fokuseras på mig, mig och mig. Pengar ska sparas så att jag förhoppningsvis kan resa bort ett tag i sommar. Bara andas ut och fokusera på att läka min själ. Livet är för kort för att lalla bort!

Annars så har en vän till mig varit på besök över dagen. Vi har lunchat och pratat strunt mest. Hon ville egentligen stanna över helgen men jag kände att jag behövde lite space efter att ha haft människor runt mig konstant de senaste 3 veckorna. Så det får bli en annan gång.
Nu ska jag hoppa i springskorna och dra en runda i "orten" haha. Sen vid 10 är det dags för jobb! 

Puss och hoppas ni har en bra fredag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback