Changes

Godmorgon söndag!
 
Ni vet när någon helt plötsligt säger något så smart så att det fastnar? Haha det där låter så efterblivet men jag kan inte förklara bättre just nu. Det är bara så att någon talade vett med mig här för ett tag sedan, och nu har jag insett hur rätt den här personen hade. Så just nu är det mycket som förändras i mitt liv. Och jag vet inte riktigt vart livet kommer ta mig de närmaste månaderna. Jag ville bara att ni ska veta det, ifall jag skulle bli lite off härifrån. Så nu vet ni. Big changes are coming.
 
Idag är det iallafall söndag och jag gissar att jag ska till min kära morfar och äta middag. Har ingen aning om exakt vilken tid jag ska tid, men innan dess ska jag iallafall hinna duscha och såna småsaker. Bädda sängen och sånt ni vet. Tänkte även ta en springtur men det regnar, och jag är fortfarande lite smått förkyld så jag sparar det till imorgon. Ursäkter, ursäkter.. haha. Sen ikväll ska jag testa ringa D och se om han har tid att prata ett tag. 
 
Så vi hörs när vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback