21.06

Waddup guys!
 
Jag får massiva psykoser på den här tidsskillnaden. Kollade statistiken och ba "vart e ni mina bästa läsare?", sen insåg jag att klockan bara är tre hemma i Swerje. Haha! 
Vi sov fett länge idag, fick ångest när jag vaknade och kollade klockan. 17.30. Ville typ slå mig själv för att jag sovit bort hela dagen. Så det blev inte mycket gjort innan han stack till jobbet. Vi hann mest bara äta. Så nu sitter jag ensam i lägenheten igen och nojjar över minsta ljud. Höll på att kissa ner mig imorse när vi kom hem. När jag öppnade dörren så hoppade det ner en ödla från väggen och sprang rakt förbi mig. Och jag hatar smådjur. Usch. Säkert har den varit och gosat med oss i sängen också. #mesigastegärinilandet
 
Det bästa med att han har ett jobb att gå till är ju ändå att jag får pumpa musik och dansa runt i lägenheten utan att han ser det. Och han läser inte min blogg så behöver inte oroa mig över att han ser det där! Kanske jag skulle vara snäll och städa lite och bädda sängen innan han kommer hem. Har ju ändå gjort det varje kväll hittills så varför inte? Wifey kallar han mig, kanske är en sån. (Hatar ordet, uuuuuschhh).
 
Nu ska jag fortsätta sjunga och dansa runt här ett tag, sen ska jag ringa mamma och min syster tänkte jag.
Ha det så bra i eswerje så länge mina fina!
 
#osminkadförstagången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback