Theres no getting over you

Godmorgon people! 

Det har varit en jobbig natt. Svårt att sova och mardrömmar igen. Tänka sig att alla dessa mardrömmar började försvinna för en vecka sedan. Men sen kom de tillbaka. Förmodligen för att allt jag grävt ner kom tillbaka i lördags. Bra där Erica! 
Missförstå mig inte. Jag mår bra, åtminstone på dagarna. Under dagtid är jag det stolta lejonet, och på nätterna är jag det osäkraste som finns. Det finns inget mellanläge. Ingen gråzon. Och jag börjar bli trött på att leva så här. Att vara on top of the world, för att sedan krascha genom marken någon timme senare.  VARJE DAG!

Aja anyways, ska ta morgonciggen nu och förbereda mig för en shoppingrunda. 

xoxo
Erica 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback