På latsidan

Goodday u guys!
 
Jag har legat på latsidan idag, fy på mig. Jag har egentligen så himla mycket att ordna med just nu, men det var ungefär som att min hjärna kopplade bort allt imorse när jag vaknade. Så imorgon ska jag skriva ett tydligt schema för resten av veckan! För nu jävlar ska det jobbas. 
 
Jobbet börjar redan ikväll faktiskt. Ska till Kristall och jobba i garderoben då de har studentskiva ikväll. Gud så kul. Älskar studenter. De är på så himla glatt humör! Hoppas deras glada humör smittar av sig också. Men innan dess så ska jag hinna trycka i mig lite mat och förhoppningsvis hinna med ett till avsnitt av bästa Game of thrones medan jag äter. Imorgon ska jag inte ens öppna upp Dreamfilm, för jag vet vad som händer om jag börjar kolla serier. Man sliter sig aldrig ifrån dem. Haha!
 
Håll tummarna för mig mina älsklingar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback