Jag har kärleksproblem

Tja babes!
 
Jag är extremt irriterad på min dator just nu. Men annars är humöret på topp. Vi ska nämligen på Gröna Lund idag, och då får man släppa ut lite känslor. Haha. Jag är livrädd för karuseller men jag åker det mesta ändå. Så om ni har mig på snapchat så lär ni bli bombade på Mystory. Synd för er, hehehe.
 
Bloggade inget igår pga extreeemt dålig dag. Började morgonen med ett totalt breakdown så efter det hade jag ingen lust att logga in här. Det enda jag egentligen orkade med var att hänga med familjen och bara hänga runt i stan. Allt annat kändes onödigt.
Men idag är det mycket bättre som sagt! Dock har jag inte tid att sitta här och ordbajsa. Måste klä på mig och sminka mig. Sen ska vi börja åka I guess.
 
Lägg till mig på snapchat om ni vill: annerica
 
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Westerling

Åh, vi skulle oxå dit idag, men sköt fram det till nån annan dag i veckan. Sjukt nice å hänga runt där ju! :)

2015-06-23 @ 00:53:48
URL: http://sandrawesterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback