Happy B-day Tupac

Godmorgon!
 
Som vanligt har min dator krigat emot mig i typ 20 minuter innan jag ens kom in på bloggen. Måsre formatera om skiten, men har ingenstans att föra över mina saker. Så om någon skulle ha en hårddisk att låna mig så blir den här gäärän överlycklig. 
 
Annars så hade vi typ värsta mysdagen igår. Vi käkade middag på Tacobar, och sen avslutade vi kvällen på bio och såg nya "Jurassic World", i 3D och jävlar vad bra den var. Dock var det lite jobbigt för en synskadad som jag att se 3D. När jag fokuserade på texten så blev allt annat suddigt och tvärtom. 
 
Idag är världens bästa rappares födelsedag också. Min hjälte, min räddare i nöden, min inspiration. Tupac Amaru Shakur skulle ha fyllt 44 idag. Tänk om han hade levt fortfarande. Då hade ett av mina lifegoal varit att träffa honom. Få ta honom i handen och tacka honom för allt han lärt mig. Men det får jag ta på andra sidan istället, när min tid är slut. Happy birthday my hero!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback