Driftig

Godmorgon!

Jag blev utringd på jobb imorse så nu stressar jag mot en helt ny förskola. Jag som hade tänkt tvätta och allt idag, men det gick ju åt helvete. 
Jag är iallafall galet fylld av positiv energi. Det hände så mycket bra i lördags. Fick bland annat ha ett väldigt fint och peppigt samtal med en av mina största förebilder, Ison ni vet? Så jävla kul. Så den här energin kan jag nog leva på ett bra tag till. Sen träffade jag massor med andra härliga människor. Plus att jag fick spendera en helkväll med min fina Bella, vad kan gå fel då liksom? Ingenting! 

Nu måste jag stressa vidare tyvärr.

Kör vi tills att dör vi!


Jag & bästa Aleks i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback