Dreams do come true

Asså kan ni gissa vad som hände igår?! Jag kom in på utbildningen som jag har sökt! Hur tung är inte jag?
Jag vet inte varför, men jag vill inte riktigt berätta vad det är för utbildning än. Berättar när den börjat istället.
Det känns iallafall som att mina drömmar äntligen börjar falla på plats. Jag inser nu att: Jag kan dra till andra sidan jorden om jag vill. För utbildningen är 100% på distans så jag behöver inte ens gå i närheten av skolan en enda gång. Vilket betyder att hela världen är min bostad. Så vart vill jag åka? Jag vet inte. Det får bli nästa problem.
 
Jag vet inte vart känslan kommer ifrån men jag vill typ bort från Stockholm ett tag. Eller, jag vet exakt vart den känslan kommer ifrån. Men det är inte relevant. Jag vill testa mina fötter någonannanstans. Långt bort. Ensam. Eller vill jag vara ensam? Förmodligen inte. Men med tanke på att jag planerade detta med någon som inte längre finns i mitt liv så kommer jag få göra det ensam.
 
Så nu ska jag spendera resten av sommaren för att planera vart jag ska åka.
 
GRATTIS TILL MIG!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback