Under nålen

Shululu!
 
Lycklig tjej som knappt fått någon sömn inatt. Har drömt mardrömmar och jag vet inte riktigt vad.
Men vaknade åtminstone med ett leende på läpparna, för nu är det dags att tatuera sig! Igen :)
Dock är det samma projekt som förra gången, men idag ska det bli klart! Plus en liten annan grej. Fyfarao vad jag älskar tatueringar. Hela min kropp kommer vara täckt innan jag är klar, så ere ba.
Har ledigvecka dessutom, så nu har jag tid att göra precis vad jag vill på dagarna, istället för att sova. Dock finns det väl inte överdrivet mycket att göra här uppe. Typ glo film och äta onyttigheter, haha!
 
Sen får vi väl se vart jag hamnar ikväll. Förhoppningsvis vill väl någon hänga med mig och hitta på något.
 
Talk to ya later bitches.
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback