Surviving the Empty.

Förlåt. Förlåt för att jag totalt skitit i att uppdatera här. Men jag jobbar väldigt mycket just nu. Och på min lediga tid så sitter jag mest och är osäker på min framtid. Jag tänker väldigt mycket just nu. Och då händer det att bloggen hamnar på sidan om. Så många frågor som snurrar i min skalle och inga svar finns att hitta. Jag tror jag behöver åka på en soulsearching-resa. Kanske låsa in mig i ett kloster med munkar ett tag. Meditera till att inget finns kvar. Tror jag liksom måste hitta min placering här i världen. Innan jag blir galen. För just nu så slits jag ständigt mellan att fortsätta med det jag gör nu, eller att stänga ner allt och flytta till andra sidan jorden. Hjälp tas emot tacksamt!

Jag spenderar även mycket av min lediga tid till att lyssna på Adam Tenstas nya album "The Empty". I början var det jobbigt att höra texterna, men nu har det blivit min trygghet. Varenda låt träffar mitt i hjärtat och själen. Dessutom såg jag klippet från Nyhetsmorgon igår, och jag säger bara: #BackaAdamTensta!!! Han är bäst, enough said.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback