På topp

Godmorgon!

Jag har stressat runt hela morgonen. Blev tvungen att åka hem och hämta massa grejer för vi ska åka och bada idag. Det är så jävla varmt ute så man kan ju knappt göra annat. 

Är på riktigt bra humör idag också. Kanske är det för att jag får lämna det här stället snart. Eller det är inte stället jag vill slippa. Vill egentligen bara lägga några mil mellan mig och den där personen som gör mig så deprimerad. Haha! Men oroa er inte, hen har bränt alla sina broar så hen betyder jack shit för mig nu :) 

Avslutar nog här, men ni kan få lite musiktips med er. Min favoritlåt just nu: Keya - Leyla! Har ni inte hört den så har ni missat massor!!

xoxo
Erica





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback