Njuter av livet

Shululu älsklingar!

Det är så himla bra väder ute idag så jag har inte haft någon lust alls att sitta inne vid datorn. Har haft en fixardag istället och sen hängt ute med mamma och syster. Och nu tar jag en kort paus från solen för att uppdatera er lite!

Jag åker nog upp till Norrland på söndag. Har fått sommarjobb där och tänkte hänga runt där uppe i ca 4 veckor. Ska jobba natt på äldreboende, vilket betyder att jag kommer få in rätt bra med pengar. Så sen ska jag och syster boka resa! Så skönt. Bort från Sthlm ett tag. För sen börjar ju pluggandet igen och jag har faktiskt inte bestämt mig för vart jag tänkte hamna. Men blir nog mest troligt kvar här.

Ska hjälpa mamma fixa mat nu så vi hörs senare! 
xoxo
Erica 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback