Nålarnas terapi

Good day yall!

Vet ni vad den bästa medicinen mot ont i själen är? Tatueringar. Man får liksom ut smärtan genom nålarna på något sjukt sätt. Det fungerar iallafall för mig. Känner mig alltid mycket mer "at peace" med mig själv efter att ha plågats i några timmar. Sjukt egentligen va?

Well, imorse när jag vaknade så hade jag ett lite grinigt inlägg planerat i huvudet men jag beslutade mig i sista minuten att inte lägga upp det. Varför? För att jag inte är säker på ämnet i mig själv än. Men första tanken jag hade imorse var: 
"Min kärlek till musiken kanske inte räcker. Det verkar inte så."

Utvecklar mer på det ämnet när jag orkar. Just nu vill jag inte lägga ner min tid på negativa vibes. Så jag avrundar nog här. 
Ha en superfin kväll!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback