Mot Norrbotten

Shululu people!

Jag har stressat runt med packningen hela morgonen. Mest pga att jag är en tidsoptimist och hängde hela gårdagen hos Eliana och orkade ej packa. Så jag har stressat hela natten och morgonen med det. Haha. Men nu är vi påväg mot Arlanda i full fart. Förhoppningsvis hinner jag springa förbi och krama på Bella innan vi ska på flyget. Beroende på trafiken. 

Det blir som sagt en månad i Norrland och sen ska jag försöka ta mig neråt när lönen kommer. Tänkte mig en sväng till Göteborg och Malmö faktiskt. Utforska hiphopscenen där nere också. För nu är jag taggad på massa nya projekt och har fått diverse inbjudningar till olika ställen!

Och vet ni en rolig sak? Dida började följa mig på Twitter igår! Jag blev typ såhääääär glad. Hahah!

Nåväl, uppdaterar er mer när jag är framme.

Ha en fin söndag!
xoxo 
Erica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback