Liamoo - All I got

Alltså vad har jag sagt till er hela tiden? Liamoo är så jävla grym! Jag har följt honom i ungefär två år, och under de senaste månaderna så har han verkligen börjat bygga upp någonting. Han kommer komma långt, det har jag alltid sagt. Och jag kommer fortsätta hålla er uppdaterade om honom. Det kan ni räkna med. 
 
Han släppte den här låten idag, men den är tydligen inte helt klar än. Jag vet inte hur det är med er, men I can't wait to hear the whole thing! Jag kan tyvärr inte bädda in videoklippet här på bloggen, men om ni klickar på bilden så kommer ni direkt dit.
(Jag lånade bilden från hans likepage på Facebook, klicka HÄR för att komma dit.)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback