En av sju nätter

Shululu allihopa!
 
Jag vet att det är sent osv. Men jag vaknade för lite mer än en timme sedan. Jobbar ju natt som dom flesta säkert vet vid det här laget. Och igår var natt nummer 1 av 7. Ikväll går jag ut på min andra natt så uppdateringen kommer nog se ut så här hela veckan. Trist tycker jag då jag förlorar besökare och så på det. Men jag försöker att inte kolla statistiken så det inte känns så mycket, haha!
 
Jag har äntligen fått bort alla konstigheter från min dator också, så nu ska den fungera normalt igen. Bra va? Äntligen kan jag blogga utan massa reklamlänkar och sånt svammel. 
 
Vet ni vad jag var mest rädd för när jag åkte hem? Att människor inte ska se hur mycket jag förändrats. Hur mycket jag faktiskt utvecklats som människa under tiden jag varit borta och hur mycket bättre jag mår. Jag var så himla rädd att människor fortfarande skulle titta snett på mig, se ner på mig, eller inte se mig alls. Har det då blivit så? Ja till viss del, och sånt gör mig lite ledsen. Att folk inte fattar att en människa kan förändras. Så jag har varit lite down fram och tillbaka sen jag kom hem, men jag krigar på ändå. För det är sån jag är. Vad som än hänt så har jag alltid lyckats ställa mig upp igen, och det är jag stolt över.
 
Nåväl, nu ska jag kika nån rolig serie i väntan på mat, sen bär det vidare mot jobbet. 
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback