#BackaAdamTensta

Alltså vet ni vad? Jag är så trött på att se sånt här. Sverige2015 är rent ut sagt skrämmande! 
Jag gissar att de flesta har sett klippet där Adam Tensta lämnar Nyhetsmorgon i Tv4 pågrund av att de normaliserar rasism. Och jag hoppas och ber för att alla mina läsare kan säga att han gjorde rätt. För det var precis vad han gjorde, RÄTT sak. För alla de som inte får höras och synas. "Vi känner, vi finns." Jag skickar all kärlek i världen till Adam just nu. För när man går in på hans artistsida och läser kommentarerna så gråter jag nästan. Hur kan människor vara så här hemska? Det kommer bara mer och mer hat hela tiden.
 
Så jag har en förfrågan till alla er som läser min blogg: Snälla gå in och ge honom lite kärlek. Ett enda gott ord räcker. Det kommer kännas så mycket bättre både för er och för honom. 
 
#BackaAdamTensta!!
 
Bilden lånade jag från sidan Svensk hiphop, som i sin tur lånat den av Ametist.
 
 

Kommentarer
Postat av: Bintu Malm Fraser

Men va?! Är folk inte kloka?
Nu tycker jag visserligen att Tensta gjorde fel och jag står på Louise sida.
Men va fan?
Fy så mycket elakheter.... Mitt hjärta brister ju nu...
Vad är det för fel på folk? Asså... finner inga ord...

2015-07-22 @ 22:24:10
URL: http://bintan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback