Tuesday mornin

Goodmornin!
 
Alltså jag är såhääär trött idag. Det är alltid svårt att kliva upp tidigt den första dagen eller hur? Sen så vänjer man sig, men första dagen är alltid värst. Så imorse har jag kokat 4 koppar kaffe, hahaha. Inte bara till mig såklart, var snäll och kokade till roomie också. Men som det ser ut nu så kommer jag inte hinna dricka mitt kaffe hemma, får ta med det på bussen i värsta fall. 
Alltså vädret e ju ganska fucked up. Igår på dagen så snöade det sjukt mycket, och sen över natten så har det regnat. Whats going on liksom? Får hoppas att det inte är alltför halt, så jag tar mig till bussen hel och ren. Hatar när det är halt ute, haha! 
 
Jag tog bort Facebook appen från min lur igår för att ha en sak mindre att bli distraherad av, och jäävlar vad bra det fungerade. Jag till och med somnade fortare bara för att jag inte hade nånting att kolla på på luren. Så jag ska nog inte installera den på ett tag heller. Ni som vill ha tag i mig får helt enkelt ringa eller smsa. Enligt Tele2 skulle jag vara tillbaka på mitt gamla nr idag, vi får väl se hur det blir. 
 
Ha en fin dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback