Sunday, not so funday

Godkväll mina vänner!
 
Jag har inte haft en särskilt glad Söndag. Förutom att jag träffade Caty & Amber, och kramade dom hejdå inför deras resa till Usa. Jag behövde klä på mig och sticka hemifrån ett tag annars hade den här dagen varit plågsam. För det första så har en i min närhet flyttat till andra sidan jorden idag, och jag är kluven om hur jag ska göra med vissa saker. Jag låg vaken till 7 på morgonen och pratade med denna person i telefonen imorse, så sömnbristen är ett faktum. Sen så skulle en av mina vänner fyllt 20 år idag, och snart är det 3 år sedan han försvann. Vila i frid fina du!
 
Så mitt humör är fucked idag. Därför så gick jag och köpte lite godis och sånt ni vet. Sånt som får tjejer att må bättre! Och resten av kvällen tänkte jag väl spendera med lite serier.
 
Vi hörs imorgon fina ni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback